четвъртък, 26 септември 2013, 7:56 ч.

Находка

Откриха метеорит на дъното на езеро

Откриха метеорит на дъното на езеро

Учени извадиха от дъното на езерото сравнително малък къс от метеорита, който се намирал на 14 метра дълбочина.

Метеорит на дъното на езерото Чебаркул край Челябинск все пак има.

Това стана ясно, след като експедиция от учени успя да извади парче от космическата скала.

Месеци след инцидента от февруари тази година се спореше дали в езерото има останки от метеорита, или не. Веднага след експлозията, предизвикана от падането му, в леда, покрил езерото Чебаркул, се образува голяма дупка.

Тогаеа следа от метеорита не бе открита. С идването на по-благоприятното време учените започнаха издирвателна дейност в тинята, покрила дъното на езерото. Оттам засега е изваден сравнително малък къс космическа скала, който се намирал на 14 метра дълбочина.

Учените смятат, че в тинята се крият още няколко големи парчета от метеорита, който причини щети за 25 милиона евро и остави хиляди челябинци без прозорци в средата на зимата.

• куин лечителката - 09:28, 26 септ.

Неизвестно кой е решил че Земята е прахосмукачка с отворена фуния към Космоса и поглъща всякакви боклуци:камъни желизни отпадъци вируси бактерии и зародиши на паразити които търсят приемници за развитие!На това трябва да се сложи филтър а фунията от Галактически тип да се разкара Помъдрелите земляни на това му казват -Ние изчестихме а Космоса ни оака метеното!