понеделник, 21 октомври 2019, 12:00 ч.

Само година и половина след откриването си

InterContinental Sofia за успеха в хотелиерството

BNews.bg

InterContinental Sofia за успеха в хотелиерството

Освен това се организират редица други доброволчески инициативи, като „Ден без електричество“ и „Ден без автомобили“.

Само година и половина след откриването си, InterContinental Sofia се утвърди като лидер в хотелиерството в България, като установи успешен модел на най-висок стандарт в предлаганите услуги във всяко отношение. Хотелът, който успява да удовлетвори и най-големите изисквания на местни и чуждестранни гости с изтънчения си дизайн, несравним комфорт и петзвездно обслужване, издига на изцяло ново конкурентно ниво представите за лукс в индустрията. Свидетелство за тези успехи са и поредицата от призове, спечелени от хотела през 2019 година сред които „Най-добър нов хотел в Европа“ и „Най-добър хотел в България“ към престижните Световните награди за туризъм 2019. Хотелът е победител и в Световните награди за луксозни хотели 2019 и носител на множество вътрешни за веригата призове.

Това са признания както за най-високите стандарти за качество, които InterContinental Sofia покрива, така и за ползотворните условия на труд, които осигурява на своите служители. „Отличните резултати на InterContinental Sofia по всички показатели на хотелското обслужване са факт благодарение на невероятния ни екип от професионалисти – от пиколите, през служителите на рецепция, храни и напитки, хотелско домакинство, до администрация. Без отдадеността и усърдието на всеки един от тях, това не би било възможно.“ – споделя Генералният мениджър г-н Анджело Зукала. Ефективността на служителите и осигуряването на по-високи здравословни и безопасни условия на труд се гарантира от действащия Съвет по социални дейности. Благодарение на него се организират разнообразни събития за служителите, включващи спортни и развлекателни дейности, празнуване на рождени дни, излети сред природата, отдих и грижа за здравето, обучения за повишаване на знанията и квалификацията и др. Според г-н Зукала, доброто представяне на всяка една фирма се дължи преди всичко на удовлетворението на служителите, което се постига чрез баланс между работа и забавление. Ефективността на мениджмънта в тази посока е виден от впечатляващите резултати от проучването за удовлетвореност сред служителите, което тази година е над 90 % за хотела.

Като част от дейностите си за корпоративна социална отговорност, InterContinental Sofia активно насърчава включването на всички служители в мащабната инициатива „Да изчистим България заедно“, с почистване на паркове или реновиране на съоръжения. Освен това се организират редица други доброволчески инициативи, като „Ден без електричество“ и „Ден без автомобили“. Малко след отварянето си, хотелът замества всички пластмасови сламки с такива от паста, намалявайки драстично употребата на пластмаса. През 2020 година предстои въвеждането на по-големи разфасовки за шампоан и балсам за многократна употреба. Както за екипа в София, така и за цялата верига, опазването на околната среда чрез намаляване употребата на пластмаса и излъчването на въглеродни емисии във въздуха е от съществено значение за бизнеса с грижа за Планетата.

* BNews.bg не носи абсолютна никаква отговорност за изразените от читателите/потребителите мнения и/или коментари. Всеки читател/потребител, който публикува мнение и/или коментар под публикация/статия в BNews.bg като свободен посетител, или чрез регистрацията си от Фейсбук, декларира, че се съгласява с Общите условия за ползване на сайта BNews.bg. ВИЖТЕ ТУК!

loading...

Коментари

Напиши коментар

Коментари