петък, 21 август 2020, 8:30 ч.

Конкурс

"Пещерска" с кампания за щастливи семейства

BNews.bg

"Пещерска" с кампания за щастливи семейства

Инициативата на VP Brands International ще продължи до 22 септември

Конкурс на „Пещерска“ дава по 2 000 лв. на три двойки, които споделят тайната си за щастлив семеен живот. Инициативата на VP Brands International цели да насърчи укрепването на взаимоотношенията в брака и традиционните семейни ценности. Конкурсът „И заживели щастливо“ е своеобразно продължение на „Просто кажи „Да““, като тази година идеята се надгражда в посока “Какво следва след заветното „Да““. Това, което ни мотивира да създадем и да надграждаме подобна инициатива, е вярата в устоите на българското семейство“, споделиха от VP Brands International. А „Пещерска“ Отлежала ракия е носител именно на фундаменталните семейни ценности през поколенията. Марка, която вярва, че семейството е това, което пази българските традиции и ги предава ги за поколения напред и за това присъства на българската трапеза в празник и в делник“, допълват от компанията.

Конкурсът ще продължи до 22 септември, като в него могат да вземат участие всички двойки, които се регистрират, качат на сайта на https://happily-ever-after.bg своя семейна снимка и разкажат по оригинален начин – чрез текст видеообяснение, за това как се е развил живота им след като са се венчали. Колкото по-оригинално е съдържанието, толкова по-голям е шансът да влязат сред финалистите, които ще се борят за трите големи награди, както и за петте допълнителни  - Пещерска Отлежала в комплект с кошница с мезета, които ще бъдат раздавани всяка седмица до края на играта.

* BNews.bg не носи абсолютна никаква отговорност за изразените от читателите/потребителите мнения и/или коментари. Всеки читател/потребител, който публикува мнение и/или коментар под публикация/статия в BNews.bg като свободен посетител, или чрез регистрацията си от Фейсбук, декларира, че се съгласява с Общите условия за ползване на сайта BNews.bg. ВИЖТЕ ТУК!

loading...

Коментари

Напиши коментар

Коментари