петък, 13 ноември 2009, 17:29 ч.

Шик-шик

Фабиен Барон преоблече "Вог" и "Харпър'с Базар"

BNews.bg

Фабиен Барон преоблече "Вог" и "Харпър'с Базар"

Фабиен Барон е един от най-влиятелните личности в дизайна. Той успява напълно да преобрази списания като Harper’s Bazaar и Vogue, а в момента изявява таланта си в Interview.

Фабиен Барон е човекът, възродил дизайна на едни от най-известните списания в света, сред които на Harper’s Bazaar и френското Vogue. За успешната кариера на Барон и работата му за популярното Interview, разказва Daily Beast.

Офисът на Барон на „Хъдсън Стрийт” в Ню Йорк е най-чистото нещо, което сте виждали. На стената в чакалнята има плазма, както и канапенца за двама, на които може да се настаните удобно. Всичко тук е бяло. Стените са бели, столовете са бели, масата за кафе е бяла. Почти като в лекарски кабинет, с изключение на това, че Барон и неговият персонал от 35 души не лекуват болести, а решават проблеми с дизайна.

За последните 20 години Барон се превърна в един от най-успешните художествени директори в модата, ръководейки рекламните кампании на Calvin Klein, Burberry и Giorgio Armani. Като художествен директор на Calvin Klein, Барон измисли една от най-спорните кампании на модната марка. През 2008 г. рекламата на аромата Secret Obsession беше свалена от американската телевизия. Рекламният клип показва голото тяло на Ева Мендес, която разкрива зърното на едната си гърда. Тогава Барон коментира: „Тази страна се нуждае от нов президент. Как може децата да гледат убийства? Има нужда да разпространим и малко любов!”

В същото време Барон отговаря за външния вид на четири от най-големите списания в света. През 1980 г. Барон и Франка Созани превръщат италианското Vogue в лаборатория на секси стила и експерименталната фотография. През 90-те години той се залавя с Harper’s Bazaar и въвежда минималистичната естетика, която след това започва да доминира и в модата. А през 2003 г. главният редактор на френското издание на Vogue Карин Ройтфелд наема Барон да преобрази списанието, превърнало се след това в най-влиятелното модно издание в света.

Миналата година Барон започва да работи по списание Interview – той изчиства дизайна му и добавя много страници с безупречна и стилна модна фотография (и много скъпи дрехи). Първите му месеци не минават гладко. Малко след като е назначен, напуска заради протоворечия със зам.-главния редактор Глен Брийн. Скоро след като Брийн напуска, Барон се завръща отново.

Определено последният брой на Interview по случай 40-годишнината на изданието не говори нищо за същестуващи противоречия. На корицата му е 19-годишната звезда от филма „Здрач” - Кристен Стюард, а страниците му са пълни с реклами на почти всички най-известни модни марки, сред които Louis Vuitton, Versace, Dolce & Gabbana и Prada.

* BNews.bg не носи абсолютна никаква отговорност за изразените от читателите/потребителите мнения и/или коментари. Всеки читател/потребител, който публикува мнение и/или коментар под публикация/статия в BNews.bg като свободен посетител, или чрез регистрацията си от Фейсбук, декларира, че се съгласява с Общите условия за ползване на сайта BNews.bg. ВИЖТЕ ТУК!

loading...

Коментари

Напиши коментар

Коментари